fredag

Ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering, ska bli ändring jag lovar!
Kan ju börja med att berätta att halken var så sjukt rolig! Både jag & julia var huuur
nervösa som helst i början men jag talar nog från båda oss när jag säger att jag inte haft
så kul på väldigt länge ;)
Ikväll blir det hard work, det här är min sista helg på frasses sen tar jag mitt pick & pack och säger
hejdå! Nog för att jag har mina anigar att jag kommer måsta jobba endå när det krisar sig men är
i alla alla fall borta från schemat. Den 11 juli börjar jag på annagården så har en liten semester innan
dess ;) Inte nog med det jag fyller ju 18 om mindre än 3 veckor, livet är bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0