onsdag

Ligger just nu i sängen & är inte på bästa humöret ska nog ta en nap och se om
jag piggnar till lite. Dagen har rullat på som vanligt, efter skolan gick jag och lisa å
kollade upp mitt öra som är så jäkla uppsvullet efter håltagnigen haha;;) Ska bara kyla med
is och se om det blir bättre, man kan ju hoppas!
Fick förästen tillbaka mitt samhälls prov för någon dag sen och det blev MVG till mig vilket inte händer
så ofta, så blev rätt stolt;)
Nej nu ska jag ta min efterlängtade nap puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: tack syster du är också fin!

ahah ja men jag skulle inte låta dig laga maten för då skulle det smaka bad stuff:$

2011-02-23 @ 18:32:47
URL: http://majaochlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0