jaja

vem
pussade du sist?
en pojke
tänker du på? just nu? ingen speciell
är din bästavän?  johanna som jag har hängt med sen vaggan
finns alltid där för dig? mina underbara vänner
förlåter du aldrig? en person
pratade du med på msn sist? minns inte haha  
ringde dig sist?
mamma
skrev det 9:e smset till dig? victor
önskar du var med dig nu? b1 hihi!! long time ago

har
du ett förhållande?
nej
en bästavän? jaa
bra föräldrar? japp
ljugit för en vän? har nog hänt
blivit anmäld någon gång? ne
stulit något? nää
gråtit över någon av det motsatta könet? oja!!
slagit någon av det motsatta könet? haha ja..
kysst någon av samma kön? haha har hänt!
varit otrogen? nej

när
var du full sist?
i fredags
hade du riktigt roligt senast? när jag lisa & marri hade tuggummi tävling haha!
grät du sist? igår tror jag
skrattade du sist? haha skrattar ofta!
ska du sova idag? ikväll
skrek du på någon sist? minns inte
mår du som bäst? när jag är med mina underbara vänner

vad
har du för mobiltelefon?
HTC desire
lyssnar du på just nu? ingenting tragiskt nog
vad är din hårfärg? blondie
är dina framtidsplaner? resa bort från denna håla!!
tänker du på just nu? en sak
fick dig att gråta sist? tar jag inte här
hatar du mest av allt? falska människor
får du mest komplimanger för? hm.. brukar få komplimanger för mitt leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0