05- 10 saker du inte visste om mig

1. Alltid då jag äter mackor så lämnar jag sista biten av mackan (någon sorts tvångstanke jag har)

2. Har varit blond i hela mitt liv

3. Får otroligt lätt ångest över saker och ting

4. När jag var liten så spelade jag fotboll, men min pappa sa åt mig att sluta eftersom att jag
tydligen sprang och plockade blommor på fotbollsplanen i stället för att spela när det var match.. haha!!

5. jag tröstshoppar alltid då jag är nere eller på dåligt humör

6. har jobbat på Frasses mer än 1 år nu

7. Hatar att laga mat, förutom vissa undantag ibland!

8. jag hatar lax (förutom lovisas mammas lax, den var mumma)

9. Är otroligt dålig på att hålla reda på saker och ting, speciellt mobiler...

10. Har släktingar i Florida

Kommentarer
Postat av: lovisa

så jävla söt du är ! ;) <3

2011-02-11 @ 15:12:04
Postat av: Emma

gillar 4an!! ;D

2011-02-12 @ 19:16:02
URL: http://ementlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0