01- OM MIG

Jag heter Ida Östlund & jag ska snart fylla 18 hela sommrar.
Jag skulle nog beskriva mig själv som en glad, envis & omtänksam person.
Går omvårdnadspogrammet på balderskolan & har nu snart 1 år kvar!
Det värsta jag vet är när folk snackar skit bakom ryggen på en, mörker, äckliga
kryp & när människor är oärliga.
Jag älskar att dumma mig & tönta mig med mina vänner som jag känner mig
trygg med! Kan vara lite blyg ibland men är oftast väldigt framåt & älskar att träffa
nya mäniskor :) På fritiden så hänger jag oftast med mina underbara vänner, jobbar, 
gymmar eller festar till det då & då ;)
Vet inte vad jag ska skriva mer men det var lite om mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0