snodde från astrids blogg hihi

KÄRLEK:
Ditt äldsta hångel? - hmm 17 eller 18
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2 stycken
Vad tycker du om kärlek? - kan vara underbart men kan också vara åt hell...
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär?- faktiskt lite  
När hånglade du med någon sist? - hm minns inte exakt 
När fick du senast en komplimang? - igår
Har du hånglat med någon av samma kön? - hihihihi ja
Har du ett förhållande nu?- nej det har jag inte
Vill du ha barn? - ja

HAR DU :
Hånglat med nån riktigt ful? - nej
Hånglat med fler än 5 pers? - ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - haha nä 
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - yes
Åkt ambulans? - ja
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit tagen av polisen? - nope
Skämts över dig själv? - har nog alla haha 
Sagt jag älskar dig och menat det? - JA
Varit kär i någon du inte haft chans på? - näe

SENASTE PERSONEN SOM: Du sov med? - en person
Såg dig gråta? - mina vänner 
Fick dig att gråta? - jadu
Du gick på bio med? - haha var fan ett tag sen nu  
Skällde på dig? - ingen har skällt på mig nyligen hehe

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - nej
Köpt någonting? - Ja Sjungit? - i duschen jaja=) 
Saknat någon? - som fan

VAD: Längtar du till mest just nu? - min och johannas stockholmsresa + utomlans
Har du för kläder på dig? - bh och troser :$ ligger i sängen hihi
Ska du göra i sommar? - sommaren är över 
Åt du senast? sallad Har du för mobil? - samsung  
Vad köpte du senast? - hemlis hih 

VEM/ VILKA: Slog du senast? - haha slåss inte 
Fick du sms från senast? - Alle
Pratade du med i telefonen senast? - Alle
Älskar du? - älskar alla mina underbra vänner(L) 

ALLMÄNT: Har du pussat en groda? - haha nej fy
Kan du hjula? - Japp
Är du EMO? - ja ibland
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - aldrig 
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? - nja eller beror på

Kommentarer
Postat av: astrid jinder

omg ida är en tjuuuuv:O<3

2010-09-28 @ 21:01:23
URL: http://astridjinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0