snodd av suss

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.

Namn: Maria Hällgren
När fyller han/hon år?: vet inte:$
Vart träffade du han/hon?: för ett år sen när vi började i samma klass
Är hon/han rolig?: jaadå
Tycker du om honom/henne?: Ja de gör jag=)
Beskriv honom/henne: pratglad snäll tjej!!

Namn: Pontus Lundström
Har ni träffats?: haha ja
Är ni bra vänner?: jaa vi är vänner:)
Kan du lita på han/hon?: kan jag säkert
Har du kysst han/hon?: nope
Hur länge har ni kännt varandra?: sen vi var små
Beskriv honom/henne: SNÄLL

Namn: Sara Vikström
Var träffades ni första gången?: Hm minns faktiskt inte:$
Är personen viktig för dig?: jadå:)

Namn: Emma Bergstén
Hur länge har ni känt varandra?: sen emma började på frasses
Har du kysst honom/henne?: haha ne
Kan du berätta hemligheter för den personen?: kan jag säkert!

Namn: Johanna bananen Furre Fuhrman
Är ni släkt?: ja kusiner <3
Hur är han/hon till sättet?: världens underbaraste människa & min bäst vän
Känner du honom/henne bra?: känner henne utan och innan

Namn: Linnea Vikström
Hur gammal?: 17år
Bor?: Skellefteå
Hatar du personen?: aldrig :)

Namn: Julia Forsell
Har du kramat henne/honom?: många gånger
Har du sett personen full?: hihi ja
Är personen äldre än du?: ja töp en månad:$

Namn: Hanna Lundmark
Är han/hon vacker?: oja:)
Minne av personen?: vi leker häst och barbie HAHA
Har du hennes/hans msn?: japp

Namn: Jontebabe
Står han/hon nära dig?: ja!
Har du kramat personen?: klart
Har du varit förtjust i honom/henne?: jaa jag älskar han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0