friday night

Min dag blev inte som planerat, hade tänkt vara hurtig & fara
till gymmet imorse & kriga men när väckarn ringde kvart i 6 imorse
var det inte så lockande.. bestämde då att somna om till halv 7, steg då
upp och gjorde mig klar för skolan sen prommenerade jag till bussen. Då kom
jag på att jag glömt plånkan, kutade hem och letade i alll förtvivlan sprang sedan till
bussen svettig som en gris typ.. då ser jag hur bussjäveln kör förbi.... men som tur var så
fick jag åka med emma till skolan:*
Efter skolan gick jag & lisa in till stan, fick med mig ett par skinnshorts, en tröja, smink & lite
annat smått och gott, sen for jag & träna core! nu ska jag & syster äta våran goda tacopaj pusshejs 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0