tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? yes
Låt just nu: nu lyssnar jag på rihanna rude boy
Röker du? inte det!
Beroende av: haha läppsyl.....
Favorit bok: läser typ aldrig
Vad tror folk om dig? att jag är glad kanske
Stämmer det? hihi ja oftast
Hur imponerar man på dig? när man är sig själv

Brukar du skratta för dig själv? haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna sms? hej gumman!
Äger du några converse: ja det är mina älsklingar(L)
Festar du mycket? nejmen inte överdrivet
Vad har du för mobiloperatör? halebop vänner
Är du allergisk mot något? tomatos
Nästa mål i ditt liv: få g på mattenationella
Hur svarar du i mobilen? mob - hallå, hem- hej det är ida
Vem ringde du senast? johannaf
vad sa den du senast pratade med live? gå och sov
Antal sömntimmar i natt: typ8
Sov du ensam? aaa
Tycker du om din pappa? jajemen

Brukar du komma i tid? ja oftast
När mår du bra? när det är sol och varmt ute!!
När blev du fotad senast? vet inte
Är du smart? helt sjukt smart

Favorit dryck på morgonen: typ olika
Är du blyg? beror på
Är du cool? OM JAG ÄR
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? vad skulle jag inte göra om jag var kille för en dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0