jag gillar sånna här listor

10 FAVORITER
Färg:
vit kanskee
Mat: all mat älskar mat(L)
Band: jag vet faktiskt inte
Film: the notebook
Bok: vet inte
Årstid: SOMMAR
Veckodag: fredag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: inte morgon i alla fall

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
glad och lite trött
Kläder: jeans och tirre
Bakgrund: jag och furre
Nagellack: gemomskinligt
Tid: 00.10
Omgivning: säng, tv, kläder
Irritationsobjekt: reklamen på spotify

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
jag & johanna ska dejta på lördag på en klippa
Brutit mot lagen: jag vet inte, kanske de
Blivit arresterad: inte det inte
Badat naken: klart jag har
Varit med på TV: JAA
Kysst någon du inte känner: aaa

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
mamma, jonte, johanna & mina underbara vänner
Du tycker om: mer än 3 vill jag lova

Du inte tycker om: tar vi inte här va?

2 VAL
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: vår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0