HIHI

Vad tycker du om kärlek? Underbart
När kramade du någon sist? hm var nog jessica eller maria
Saknar du någon speciell person? jaa det gör jag
Har du svårt för att bli kär? jag är kär(L)
Är du singel? nope
När fick du senast en komplimang? HAHA julia sa att jag såg sportig ut är det en komplimang?


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nää
Gjort något riktigt dumt? Jo det har jag
Gjort något du verkligen ångrar? JA
Åkt ambulans? Ja, fast bara åkt med
Gjort nåt olagligt? ja det har jag säkert
Fått din mamma att gråta? vet inte?
Slagit ner någon? haha nä
Skämts över dina föräldrar? om jag har..
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa det har jag 
Tar du droger? ALDRIG
Varit kär? Ja och jag är


Dricker du? aa 
Vilka kläder sover du i? underkläder eller en stor tshirt
Vad hatar du verkligen? getingar, folk som ljuger,
Är du ensam nu? japp
Vill du gifta dig? jaa det vill
Vill du ha barn? klart jag vill!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jonte(L)
Såg dig gråta? vet inte
Fick dig att gråta? haha minns inte
Du delade en dricka med? lisa
Du gick på bio med? minns inte heller  
Sa någonting till dig och vad var de? Linnea: hej  


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? njäe tror jag inte
Kramat någon? japp 
Pussat någon? japp
Köpt någonting? nej
Sjungit? Japp
Saknat någon? ja jojjan(L)


JAG HAR:
Digitalkamera? ja fast andvänder den inte
Systemkamera? jepp
Telefon på rummet? jao
Egen dator? jao
Könssjukdom? nope
Bra kompisar?
världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0