tråk

BLANDADE:
Skor som du bar idag: svarta kängor
Dina svagheter: har otroligt dåligt tålamod
Rädsla: mörker, äckliga djur
När somnar du: vet inte olika typ
Pepsi eller cola: cola
McDonalds eller Burgerking: donken!!
Svär du?: ja det händer, gör nog alla
Sjunger du?: i duschen
Duschar du varje dag: jaa typ
Röker du: nope
Gillar du skolan?: verkligen inte
Tror du på dig själv?: ja det gör jag väl
Kommer du överens med dina föräldrar?: jaa

UNDER DEN SENASTE MÅNADER HAR JAG:
Druckit alkohol?: ja
Rökt?: nej
Shoppat?: ´JA
Ätit en hel ask müsli?: haha nej?
Ätit sushi?: nej
Stått på scen?: nej
Skejtat?: nej
Bakat?: japp
Stulit något?: nej

HAR DU NÅGONSIN:
Däckat eller varit jätte full?: ja
Blivit kallad hora?: säkert
Blivit nerslagen?: nej
Namn på dina framtida barn?: säger som suss, det tar vi då
Hur vill du dö?: vill inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal?: ska resa!!
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: min familj & mina underbara vänner
Antal cd-skivor?: ingen aning
Antal piercings?: tungan & öronen
Antal tatueringar?: inte någon än
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: vet ej
Antal saker jag ångrar?: det finns mycket

DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: jaa
Köpt någonting?: jo
Blivit sjuk?: nej
Sjungit?: säkert
Sagt jag älskar dig?: jaa
Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det?: nej
Träffat någon ny?: nä
Pratat med någon?: ja
Haft ett seriöst samtal?: japp
Saknat någon?: ja
Kramat någon?: ja
Bråkat med dina föräldrar?: nej
Drömt om någon du inte kunnat vara med?: nej
Sovit mycket?: nja
Velat att det hära testet ska vara slut?: haha ja

DIN FÖRSTA...
Första piercingen?: naveln
Första bästa vän?: johanna
Första priset?: småstjärnorna
Första sporten du började på?: fotboll
Första husdjuret?: kisse
Första semestern?: turkieeet
Första konserten?: haha vet inte

FAVORIT...
Filmer: hm vet inte
Tvpogram: onetreehill
Musik: olika
Sport: vet inte haha
Favoritplagg: mina svarta jeans från carlings, hur sköna som helst!
Klädmärke: inget speciellt
Vad/Vem du sover med: sover själv
Skola: balderskolan
Djur: benny & kessa hihi
Bok: läser aldrig böcker

JUST NU...
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: snart jobba matte
Lyssnar du på: lisa, marri & carro
Väntar du på: att få fara hem....
Tittar du på: dataskärmen

DIN FRAMTID...
Barn: 2 typ
Giftemål:  klart
Karriär: jaasi

VAD JAG FÖREDRAR...
Läppar eller ögon: båda
Kramar eller kyssar: båda
Kortare eller längre: längre
Busig eller lydig: busig;)

Vem...

Ringde dig senast: syster
Ringde du senast: mamma
Skickade du sms till: jessica
Skickade sms till dig: emma
Var du senast hemma hos: maja
Saknar du: johanna är rätt saknad nu!
gjorde dig glad idag: mina tjejer(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0